Články na téma Externí data

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • >>
  • Zobrazeno 26 článků. Stránka 1 z 3.

Ochrana online aplikace

13.1.2011 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 4

Existuje řada možností, jak zabezpečit svoje aplikace proti neoprávněnému použití. Dnes si ukážeme jedno z možných řešení.

Schéma pokročilejší aplikace

6.1.2010 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 1

V případě větší prezentace s externími sekcemi coby samostatnými SWF soubory je vhodné mít určité schéma, podle kterého probíhá animované načítání nebo spouštění intro animací. Podívejme se dnes na jedno takové řešení.

FZIP – kompletní práce s archivy v AS3

7.9.2009 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 4

Při práci se zip archivy oceníme FZIP třídu, která nám nabízí kompletní služby, které potřebujeme k vytváření a zpětnému načítání ZIP souborů.

Automatická změna velikosti obrázku

20.7.2009 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 1

V dnešním článku si představíme jednoduchou třídu, kterou využijeme pro automatické přizpůsobení velikosti externě načítaného obrázku. Řešení bude pro ActionScript 3.0

Načítání dat ze souborů umístěných na serveru

13.7.2009 · Autor: Jiří Hrbáček · Počet komentářů: 2

Dynamické načítání dat ze serveru nebo jejich ukládání na server jsou základní činnosti, které umožní vytvářet RIA aplikace (chytré internetové aplikace). Aplikace, jejichž obsah lze snadno modifikovat bez zásahu do nich samotných. Data ze serveru mohou také modifikovat jejich činnost, nebo umožnit jejich jazykovou lokalizaci apod. Mezi základní způsoby datové komunikace mezi serverem a klientem patří přenos dat ve formátu proměnná/hodnota, ve formátu XML a použití webových služeb. V tomto příspěvku se webovými službami zabývat nebudeme.

Box2D - fyzikální svět - 1. díl

9.4.2009 · Autor: Ivan Kuckir · Počet komentářů: 14

Mnozí z vás jistě viděli na internetu hry, kde je gravitace, můžete věci přsouvat, všechno hezky létá, padá a odráží se. Jak to jen dělají? Ruční tvorba těchto efektů by byla velmi komplikovaná, proto je třeba sáhnout po fyzikálním engine.

Flash a cache prohlížeče

19.5.2008 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 1

Při aktualizaci dat často narazíme na problémy s cache dohlížeče, kdy se neustále zobrazují staré soubory. Dnes si ukážeme, jak se cachování dat vyhnout.

Duplikace načtených obrázků

31.1.2008 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 9

Pokud potřebujeme použít ve flashové animaci stejný obrázek na více místech, bylo by jistě výhodnější jej načíst pouze jednou a nakopírovat jej do cílových objektů. Podívejme se jak toho dosáhnout.

Ukládání dat pomocí PHP

13.9.2007 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 9

V dnešním článku si představíme nejjednodušší způsob ukládání dat ve spolupráci s PHP skriptem, který umožní uložit data na server do textového souboru. Praktickým výsledkem pak bude počítadlo přístupů.

Flex + Coldfusion

10.9.2007 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 3

Pokud jsme se rozhodli využít Coldfusion jako serverovou platformu pro naše flexové aplikace, jistě nás bude zajímat základní komunikace, která zajistí tvorbu tabulek, vkládání, úpravu a mazání vložených dat do databáze.

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • >>
  • Stránka 1 z 3.

Přihlášení uživatele