Články na téma Pohyb objekt

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • >>
  • Zobrazeno 22 článků. Stránka 1 z 3.

Box2D - Klouby a jednoduchá motorka - 4. díl

8.2.2010 · Autor: Ivan Kuckir · Počet komentářů: 7

Po kratší přestávce zde opět máme článek o Box2D. Dnes se podíváme na další užitečnou věc při programování fyzikálních simulací, a to klouby, a nakonec si vytvoříme jedoduchou motorku s ovládáním.

Odrážení objektu

15.12.2009 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 3

V dnešním článku si představíme interaktivní odrážení objektu ve scéně.

APE – fyzikální engine

2.11.2009 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 7

APE – ActionScript Physics Engine je jedním z řady enginů, které umožňují do určité míry simulovat reálné fyzikální prostředí v rámci flashových animací.

Náhodný pohyb objektu

19.10.2009 · Autor: Ondřej Brichta · Přidat komentář

Podívejme se, jak bych si připravili funkci pro náhodný pohyb objektu po scéně

Přichytávání objektů

24.8.2009 · Autor: Ondřej Brichta · Přidat komentář

Automatické přichytávání objektů k mřížce během drag&drop akcí se může hodit. V dnešním článku si takové jednoduché přichytávání připravíme.

Box2D - Basketball - 3. díl

11.5.2009 · Autor: Ivan Kuckir · Počet komentářů: 2

V dnešním díle využijeme znalosti z dílů minulých a vytvoříme si první hru - Basketball. Ukážeme si nějaké další tvary a zkusíme používat události myši na hercích.

Rotace objektů mimo jejich střed

23.3.2009 · Autor: Ondřej Brichta · Přidat komentář

Jednou ze zajímavých možností ActionScriptu 3.0 je rotace objektů prováděná vůči jinému bodu, než je standardní střed otáčeného objektu. Podívejme se na to podrobněji v dnešním článku.

Tweener

21.7.2008 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 11

Alternativou k Tween třídě pro animování pomocí ActionScriptu je open source třída Tweener. Podívejme se na její použití.

Rotace objektu podle myši

7.12.2007 · Autor: Ondřej Brichta · Přidat komentář

V dnešním tutoriálu si ukážeme jak umožnit konkrétním objektům otáčení podle kurzoru myši.

Flash tiptrik – automatické zarovnání

22.10.2007 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 6

Při 100% pokrytí okna prohlížeče flashovou animací lze automaticky umisťovat jednotlivé objekty tak, že při jakékoliv směně velikosti okna budou stále zarovnané na svých pozicích. Dnes si ukážeme jak této funkce docílit.

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • >>
  • Stránka 1 z 3.

Přihlášení uživatele