Články na téma Hry

  • <<
  • 1
  • 2
  • >>
  • Zobrazeno 11 článků. Stránka 1 z 2.

Away3DLite a stereoskopie

2.9.2010 · Autor: Ivan Kuckir · Počet komentářů: 8

V dnešním článku se seznámíme s velmi jednoduchým 3D enginem Away3DLite. Náš 3D příklad bude nejvíc 3D ze všech 3D příkladů, co kdy byly ve flashi vytvořeny :)

Box2D - Klouby a jednoduchá motorka - 4. díl

8.2.2010 · Autor: Ivan Kuckir · Počet komentářů: 7

Po kratší přestávce zde opět máme článek o Box2D. Dnes se podíváme na další užitečnou věc při programování fyzikálních simulací, a to klouby, a nakonec si vytvoříme jedoduchou motorku s ovládáním.

Box2D - Basketball - 3. díl

11.5.2009 · Autor: Ivan Kuckir · Počet komentářů: 2

V dnešním díle využijeme znalosti z dílů minulých a vytvoříme si první hru - Basketball. Ukážeme si nějaké další tvary a zkusíme používat události myši na hercích.

Box2D - první kroky - 2. díl

27.4.2009 · Autor: Ivan Kuckir · Počet komentářů: 11

V předchozím článku jsme si řekli trochu teorie, dnes se podíváme na praktické využití a způsob práce s engine. Vytvoříme si svět, vložíme do něj několik těles a necháme je spadnout dolů.

Flash – pexeso

17.3.2008 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 3

V dnešním článku si vyzkoušíme připravit populární stolní hru pexeso.

15kB pomohlo k výhře…

14.2.2008 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 17

Testování je u konce a my vám dnes přinášíme vítěze atraktivní ceny, kterou si se svojí hrou o velikosti 15kB zasloužil.

Střelba padajících objektů

1.11.2007 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 6

V dnešním tutoriálu si ukážeme jednoduchou a rychlou hru, kde máme za úkol sestřelovat padající objekty.

Flash hra – had

16.8.2007 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 4

V dnešním článku si ukážeme cestu, jak vytvořit jednoduchou flashovou hru, ve které ovládáme pohybujícího se hada, který neustále přibývá, podle počtu snězených cílů

Vánoční hra – dokončení

20.12.2006 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 5

Dnes dokončíme naší vánoční hru. Původnímu sněhulákovi připravíme soupeře, který ho bude ohrožovat vlastními střelami. Aby to ovšem naši sněhuláci neměli tak jednoduché, přidáme do celé scény proměnlivý vítr, který bude hozenou sněhovou kouli urychlovat a nebo naopak zpomalovat.

Vánoční hra - 1. část

14.12.2006 · Autor: Ondřej Brichta · Přidat komentář

Nedávno jsme si zde ukázali tvorbu vlastní třídy, kterou jsme využili k vystřelování objektů. Dnes na tento článek navážeme a vytvoříme si základní prvek naší hry, kterým je sněhulák, vrhající sněhové koule.

  • <<
  • 1
  • 2
  • >>
  • Stránka 1 z 2.

Přihlášení uživatele