Diskuse k článku: - Cachování externích dat

Zobrazit článek Cachování externích dat

Tato diskuse již není aktuální. Založte prosím nové diskusní vlákno

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 8 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně
  • Příspěvků:

    25.7.2011 11:48 Hodí sa

    Díky, práve sa pokúšam o podobné veci. Nechýba v prvej vete článku jedno slovo?

     

  • Příspěvků:

    27.7.2011 12:05 slovo

    možná chybí, ale nějak nemůžu přijít na to jaké :) .. je pravda, že to je asi dost šroubovaně napsané ...

     

  • Příspěvků:

    29.7.2011 13:23 Asi takto..

    OBr napsal(a): možná chybí, ale nějak nemůžu přijít na to jaké :) .. je pravda, že to je asi dost šroubovaně napsané ...


    Pojďme se v dnešním článku seznámit s jednou z možností, jak v ActionScriptu umožnit cachování externích dat ve flashových aplikacích.

     

  • Příspěvků:

    1.8.2011 14:20 oprava

    díky, jsem asi úplně slepej

     

  • Příspěvků:

    2.8.2011 7:57 K cemu to?

    Pokud to spravne chapu, tak se jedna o to, ze primitivni objekty prevedete do ByteArray a ulozite do pole, ze ktereho to opet nactete. K cemu je to vubec dobre? Setri to snad pamet? Je to rychlejsi, nez si treba drzet referenci v Dictionary a tim ho chranit pred GC? Predpokladam, ze tusite, ze slozite objekty nedej boze s referencema, tim uplne zabijete, protoze todle neni deep copy?

     

  • Příspěvků:

    3.8.2011 12:09 účel

    účel píšu v článku - cachování externích datových souborů(obrázky) a tím šetření dat při mobilním připojení, nic víc, nic míň...

     

  • Příspěvků:

    2.2.2012 20:10 Re

    tu duplu prosím smažte...

     

  • Příspěvků:

    2.2.2012 20:10 Re

    trošku si asi nerozumíte... vy vezmete obrázek, načtete ho, ten převedete do bytearray a obrázek zahodíte... při následném znovunačítání šáhnete po bytearray a ten převedete na obrázek...

    kolega tím chtěl říct, že to co děláte je nesmysl... obrázek není vůbec třeba převádět na bytearray a zase zpátky a stačí si ho držet namísto bytearray...

    takto zbytečně alokujete paměť a trávíte čas režií práce s bytearray...

     

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 8 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně

Tato diskuse již není aktuální. Založte prosím nové diskusní vlákno

Přihlášení uživatele