Diskuse: Flash - Budoucnost Flashe

Obsah fóra Flash

Přidat příspěvek

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 2 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně
  • Příspěvků:

    25.5.2016 8:54 Budoucnost Flashe Odpovědět Citovat

    Dobrý den,
    chci se zeptat jak to vypadá s flashem do budoucna?

    Při vytváření her na internet vzniká problém se zobrazením v mobilních zařízeních.
    Jak se to dá řešit? Jestli je vhodný AIR, nebo zvolit jiný způsob vytváření aplikací?

    Co by jste doporučovali?

     

  • Příspěvků:

    26.5.2016 9:56 RE: Budoucnost Flashe Odpovědět Citovat

    Ahoj,
    co bude s flashem asi nikdo neví. Podle většinového názoru už měl být dávno mrtvý, ale jaksi ještě není :) . Jsem celkem fanda flashe - dobře se mi v něm programuje(nepoužívám Adobe program ale (http://www.flashdevelop.org/ - zdarma a úplně luxusní), rychle se to testuje(s porovnáním třeba s Android + java )... Osobně si myslím že ještě nějaký ten rok vydrží(televize, VLT, mobily atd). Pomocí AIR vybuilduješ bez problémů Android i iOS verzi, ale použij nějaký Stage3D framework(HW akcelerace), jinak bude hra pomalá(asi nejlepší je http://gamua.com/starling/ ). Bohužel ale nastane problém s tím, že moc neudáš online flash verze hry(hodně portálů Stage3D nepodporuje, musí se to zapnout v html kódu). Jinak zkušenosti mám dobré, s rychlostí na mobilech to je ok.

    Ale momentálně bych doporučoval spíš Haxe. Teď na něj přecházím, je to jediná možnost co jsem objevil jak dostat hru i na html5 i na flash(flash portálů je stále ještě hodně a byla by škoda nevyužít možnost dalšího výdělku)
    Ve zkratce - HaXe(http://haxe.org/) je multiplatformní programovací jazyk(je dost podobný flashi) a pokud použiješ knihovnu OpenFL(http://www.openfl.org/), tak můžeš buildovat Android, iOS, Html5, Flash, Desktop + ještě určitě něco dalšího. Komunita se stále rozrůstá, což je dobré znamení. Na programování používám opět Flash Develop, kód je stejný pro všechny platformy(pár věcí co se odlišuje mezi platformami můžeš přepínat pomocí preprocesorových tagů).

    A samozřejmě je tu ještě možnost https://unity3d.com/, to bude asi nejlepší volba. Zrychlí se ti vývoj, je to taky multiplatformní. Mě ale nevyhovuje to editorování(polovinu věcí programovat a polovinu někde nastavovat, pak když hledám chybu... - proto ani nepoužívám Adobe Flash CS3+) A nechce se mi ho učit :). Ale určitě pokud si s ním dáš práci a naučíš se jej, tak se ti to vrátí efektivitou vývoje.

     

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 2 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně

Přihlášení uživatele